Wednesday, February 11, 2009

Find This For Me Please!!!

aku sangat suka dengan cardigan dua ni...cantik kan...??? klau ada antara my frens yg jumpa cardigan camni,plz tell me k!! aku sangat obses dengan this cardigan!! haritu aku dah nak order yang kaler light pink ni but dah abis stok!!kecewa gilaaaaaaaa........................


and yang fancy stripes dress mcm ni pla...waaa....sungguh comel!!! if perna nampak mcm ni,let me know k...suka sangat yg ni...


so if u guys nampak kat mana2 this clothes,bagitau aku tau...aku sangat appreciate tu... kalau tolong beli skali tu ok jugak! hehe......

adoy,aku bagai nak gila dah mencari all of this!!

6 comments:

Oasis said...

cantik kan....Dulu kat Gogles byk yg color2 meriah cam ni

Emosi Itu Boleh Kerna Aku Manusia said...

yng bintang bintang tu saya pernah nampak kat sg.wang...rm25..smoga berjaya....

nurul said...

haa..khazie...g cari kat uptown ke..downtown ke...haha pasar malam pon ade.bersepah..ngee~

khaziella said...

oasis...tulaa...cantik...aritu pena cari kat google,da xde...

Bernard...sg.wang??bern,aku kat sabah skg ni..hehehe..ko tlg bli la..;p

nurul...huda.......ko x membantu pun ni...hehe...ko blikan aku la...cr yg lawa2 sket...ehehe

nurul said...

hehe..xmembantu eh??
yela2...nnt aku g cari kn yg cun kt ko...tp kalo dpt biar aku pakai dlu..da masam aku bagi ko..

khaziella said...

woit!apasal pla...xnk2...bia dalam plastik..hehehe...