Monday, February 2, 2009

..:: Aku Sokong ::..

Stacy - Aku Stacy Lyrics

Lidah kukelu dan minda ku membeku
Semangat kuhilang entah ke mana
Dari pagi sehingga malam datang menjelma
Congak posisi diri

Macam-macam cara tuk kulepaskan raga
Dari berterusan ku disakiti
Engkau yang belagak bagai raja di istana
Jadikan ku sang abdi

Mau saja…aku melepaskan diri dan terus berlari
Ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja …ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar ku sedia terkunci

Difikir-fikir mengapa harus takut
Sedangkan asal ku yang berkuasa
Biarpun aku Stacy bukannya permaisuri
Harga diriku tinggi

Engkau sekadar datang menumpang saja
Telah terbongkar sifatmu pendusta
Ingin mengaut apa saja yang ada
Namun aku penghalang

Mau saja…Aku melepaskan diri dan terus berlari
ikut saja…kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja…ku turutkan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi…kamar kusedia terkunci

Umpama perang
Umpan perlu dikorbankan
Demi mencapai maksud dan tujuan oh…
Perasaanku terpaksa menjadi taruhan
Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani

chaq...
abang stacy yg ensem!!hehe...
stacy kate,die slalu mendapat tunjuk ajar tarian dari abangnya ni la...
chaq slalu mengiringi persembahan stacy dengan kumpulan penari yang di gelar Bad Boys...(betulkan aku jika aku tersilap)

stacy yang comel...

stacy dalam persembahannya dengan lagu Gagap dalam My Star LG...
masa ni aku tengok stacy macam tak sihat...tapi tetap memberikan persembahan yang the best!!
tapi kalau time ni stacy sihat,sorry stacy for my words...
aku x mendoakan ko sakit...


Gagap - Stacy

Semalam ku keseorangan
Kau jawab dingin setiap pangilan
Bila ku
cuba bermanja
Ku hanya bertepuk sebelah tangan

Katakan mengapa kau tak seperti selalu?
Ini bukannya masalah ku yang hanya cemburu
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku

Owh jawablah…

Saa saa saa sayangku mengapa?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu?
Gaa gaa gaa gagapmu menjelma
Ku tak perlu, tak perlu
Menyuluh yang sudah terang benderang

Setelah episod itu
Kau sering matikan SMSmu
Telefon bimbitmu sering
Menjadi temanmu di kamar kecil

Katakan mengapa kau tak seperti selalu?
Ini bukannya masalah ku yang hanya cemburu
Bila ku tanya kau pulang soalan padaku

Oh… Memang terlebih…

Saa saa saa sayangku mengapa?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu?
Gaa gaa gaa gagapmu menjelma
Ku tak perlu, tak perlu
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Saa saa saa sayangku mengapa?
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu?
Gaa gaa gaa gagapmu menjelma
Ku tak perlu, tak perlu
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Katakanlah pada daku
Apa sebenarnya sedang berlaku
Pada dirimu yang kau rahsia dari ku
Mengakulah pada daku
Jika benar syak wasangkaku
Kan ku mulakan hidupku tanpa mu

Seperti yang ku jangkakan
Kau memang terlebih
Namun, ku tak perlu risau kerna
Aku Stacy yo!!!

Ohh…
Saa saa saa sayangku mengapa? (Jawablah)
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu? (Menganggu)
Gaa gaa gaa gagapmu menjelma
Ku tak perlu, tak perlu (Tak perlu)
Menyuluh yang sudah terang-benderang

Saa saa saa sayangku mengapa?(Ooo… wooo…)
Jawablah aahh aahh ahh apa yang menganggu? (Yang menganggu…)
Gaa gaa gaa gagapmu menjelma
Ku tak perlu , tak perlu menyuluh yang sudah terang-benderang

time ni audition af7 kat 1 Borneo hypermall,Sabah..
1 Februari 2009..
aku berada di tempat kejadian masa ni...sepatutnya heliza pun ada juga tapi xtau mana dia menghilang time ni...
apa2pun,syawal dan nubhan tersangatla tinggi...

p/s: semua gambar adalah hasil usaha stacy frenz http://stacyaf6.blogspot.com/
lirik aku dapat dari http://kotaklirik.blogsome.com/

No comments: