Friday, March 27, 2009

It's Been a Long Time~~

waa...agak lama xmengupdate blog ni...
haha!!konon2 bz la ni...padahal xbz sgt pun...

yang penting skg ni,aku xsabar nk abiskan praktikal aku...
2 months to go!!!!yeah!!

bg aku,lg best stdy dr work...but,kte xselama2nya stdy kn...so aku kene trima yg 1 day nant aku akn jd seperti mereka2 yg bekerja...
dr isnin sampai jumaat,hidup hnya bekisarkan pada kerja semata2...

so,aku akn guna sebaik2nya masa stdy aku pasni (ceh!semangat je bekobar2 ni) hehe..

aku suka jd mcm ni tp aku xsuka dgn tekanan...huhu

4 comments:

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

smgt2 brkobar2 tu met..haha

khaziella said...

haha...macam biasa la met...kte kn slalu camtu...hahaha

Oasis said...

mesti rindu nk praktikal lg nti kn

khaziella said...

hehe...tu yg pelik tu...nant mesti rindu pla nk prac...hahaha