Friday, January 30, 2009

Tabahkanlah Hatiku..

GERAMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!

aku xtaula sama ada patut geram ataupun x..tapi aku rasa tu bukan salah aku dan bukan salah sesiapa...tiba2 kena serang dengan bebelan...nak kata aku buat silap,xde pun...

dan yg menghairankan,semua yang ada kat sini turut merasa apa yang aku rasa..dan masing2 menarik muncung panjang macam aku ni dan muka macam berat batu je (ni mak aku slalu cakap kat aku klau aku merajuk dengan dorang)...

nak kata kami ada buat silap,tiada juga..
mungkin orangnya memang bersikap begini...
dia akan rasa puas apabila membebel xtentu pasal...

hmmm....banyak2la bersabar wahai khaziella...

4 comments:

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

ape kes ni met?? siapakah si dhurjana tersebut????

khaziella said...

met...
skt ht met...
mood dia slalu brubah..huhu...

Unknown said...

spakah yg d maksudkan??
atau..
APAKAH yg d maksudkan??
aku xfhm....haha

khaziella said...

xpa niju klau ko xpaham...
aku membebel sorg2 jak ba tu...hahaha...