Thursday, January 29, 2009

~Aku Suka~

::MAUT::

aku baru tgk cte ni last week...mmg best la...ble kuar je dr cinema tu,aku ngn kawan2 aku sume diam je...xde nk coment pape..yelaa,da terkapjat kn dgn cte tu...hehehe

yg paling aku sangat2 seram...babak kedua cte ni..tambah lagi ngn visual neraka tu je mmg da ckup buat aku meremang....
n aku sgt suka lakonan que kat sini...nmpak real je...




::HISTERIA::

Aku suka dgn cte ni walaupun ctenye macam aku blur2 juga...
masa aku tgh tgk kt cinema tu,aku tertanya2 adakah ini filem histeria or bunuh2...terkonfius jap...but then,last skali baru aku paham...

mmg hebat la cara liyana jasmay blakon psycho2 gtu..mmg menjadi lakonan die...
aku suka!!haha mcm xperluje aku excited ni..


::KAMI the movie::


Aku sangat suka dgn movie ni... haha! from the beginning xsuka pn ngn tv series die tu...yelaa,da tgk separuh2 je..mmg xpaham apa pn tym tu ctenye ni..

pastu ada sorg hamba Allah ni yg beria2 kata kt aku cte ni best! akupun dgn malasnya,layan je la cte ni..bila da lama2 tgk skrin laptop aku tu,tersuka pula...

bayangkan dalam masa sehari tu aku bleh tgk sampai 5 episod! semangat pya pasal nk tau pe cte seterusnya lg..haha..dahla tym tu aku ada exam...adoyy...memang mencabar kesemangatan aku betullahh..(maafkanlah bahasa aku yang x enak di sisi bahasa melayu ni..)...

then ble aku ada masa lapang je,mmg akn aku habiskan dgn menonton series ni..berulang kali pn xpe...xbosan pn...dgn bahasa yg selamba,dan jln crita kehidupan diorang yang mmg aku slalu nampak berlaku...mmg best la..

xlama pastu,kuar pla 'the movie'...aku nk sangat tgk..tp tym tu la fnal exam mula menjengah uni2...hmmm,mmg xdapat la nk g tgk..

but,thats ok...aku da dapat tgk cte ni dr dvd yg d beli...AND..............aku sgt2 la sedih ngn ending die...np mcm tu pla akhirnya riwayat Abu...syg abu...
aku tgk cte ni ngn my colleague...mmg semangat kitorang...lucky die pn a big fan of KAMI..

aku sgt suka dialog2 yg d utarakan oleh watak 'boy' dlm cte ni...
"salam sejahtera", "renung2kanlah", "hidup kene ada wawasan", "develop" etc..;p

and,aku berharap sgt yg cte ni akan ada sequel....



4 comments:

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

aku pon suke juge semua movie tersebut..hehe

khaziella said...

punchline kte hr ni "aku suka" ye met...hihi

Oasis said...

Seram gak tgk Histeria. Dah la blk kena tido sorang2

khaziella said...

hehe..tau xpe abg wadi...
saya pla tym tu ngn adik je kt uma...yg len balik kmpg...hehe