Monday, January 5, 2009

~My Best Friend’s Wedding~

~D majlis potong kek~

Selamat pengantin baru buat sahabatku Nordebrajessicarose & Man (xtau nama panjang.hehe..)

Hmm macam xcaye je best fren aku ni da kawen…da jodoh kn..aku doakan dorg berbahagia hingga ke anak cucu cicit…aminnn…

Deb melangsungkan perkahwinannya di rumah parents di Kg. Pasir Putih Putatan pada 26 & 27 Disember 2008…


~Malam Berinai~

~Teman-teman yg hadir~

~serbu bilik pengantin..hehe~

~kek 4 tgkat..nyam2~

~suap2 pla…hihi~


~apasal masam???hihi~

~b4 balik sempat lagi amek pic..hehe~

~wajah baru seorg isteri~

Pada kawan2 aku or deb yg xdpt dtg hari tu,harap korg puas tgk pic2 yg aku letak kt sini k…enjoy guys!!

N aku minta maaf bg pihak deb klau ada sapa2 yg xdpt kad kawin dr deb hr tu…bukan deb lupa korg tau..myb kad tu xsampai…akupun xdpt kad weh..hehe…


~pic ngn deb..last b4 dia berumahtangga~

No comments: