Tuesday, February 16, 2010

Tajuk?


::gambar ni di ambil sewaktu hendak menyiapkan assignment Dasar Sosial Korporat::

hari ni aku sangat tak mencapai matlamat untuk menyiapkan kerja2 ku yang terbengkalai. kononnya mau menyiapkan assignment current issue untuk topic 4 dan 5..tapi hampeh betul..satu pun tak siap..huwaaaa...

hari ni mengantuk yang amat.. tak tau kenapa..mungkin sebab setiap malam tidur tak lena..macam tu la kot kalau tidur kat bilik orang. siang tadi, aku balik bilik aku after makan. then baring2 jap. hmmm terus leboh! (leboh=tidur. B yg ajar. klau tak betul, salahkan B. haha)

sekarang ni, aku tengah nak ambil mood untuk study. hehe. mood la sangat.dari tadi aku asyik berFB dan berTwitter. yah..memang benar macam yang ada di newspaper Kosmo! hari ni. "Facebook dorong...." aku dah lupa ayat td. haha. dorong kelalaian maybe.. yang penting, something yang xbagus lah. hihi.

banyak sangat yang aku nak cakap kat blog hari ni..tapi masa macam tak mengizinkan. so, jumpa lagi nanti. aku bagi cerita yang lebih banyak k.

p/s: aku ingin memperbaiki penulisanku.