Sunday, February 21, 2010

cuti dah habis!

aduhhh bosannya. Hari ni merupakan hari terakhir bagi cuti mid semester aku. lepas ni dah takda cuti. kenapa? sebab ni merupakan semester terakhir aku kat UPM. (doakan aku berjaya untuk sem ni k.)

esok dah bermula perjuangan aku. ceh ceh macam apa ja. banyak sangat yang menanti aku untuk seminggu nanti. test, presentation dan project paper. huwaaa! bila mengenangkan project paper, aku jadi seram sejuk. huhu sorry Dr. Hasri. aku selalu je buat kerja last minit. kalau korang nak tau, tajuk FYP aku adalah "The Role of High Officials of Sultanate Malacca in Accounting". perrgghh! mana nak cari tu? haha. susah beb. tapi takpa. aku try.

then, diikutkan 'book planner' aku untuk sabtu dan ahad pun dah berisi 'Finishing School'. tapi dah boleh erase. hehe dah ditunda pula kepada bulan depan. emm asyik tunda ja.

pastu, aku pasti sangat2 pasti, after cuti ni ja, bermula la lagi training Zapin kami. habisslllaaaahhh... tapi takpa, menyihatkan badan. boleh exercise setiap malam. hehe.

ok lah. macam dah cakap banyak ja ni. study tak lagi. so, aku nak pegi date dengan buku 'Theory and Accounting Practices' dulu la k. tata!

p/s: tolong lah jangan bagi mata aku mengantuk lagi. (dengar lagu Hoobastank-I Don't Think I Love You jap lah. hehe)

No comments: