Saturday, June 5, 2010

5 pagi?

okay. sekarang aku dah ada masalah tidur di malam hari okay.
selalunya after subuh, baru aku rasa aku mengantuk.
aiyarrk, memang jawabnya bangun di tengah2 hari.
confirm mamy aku selalu bising. yalah, anak dara tak bagus bangun lambat kot.

soon soon soon..

akan memulakan bisnes dengan wawa. bisnes apa? wait and see.
whoever read this entry, wish us luck k. and don't forget to pray for our successful also.
semua doa2 dan 'wish' anda, saya dahulukan dengan ucapan, TERIMA KASIH. a thousand thak you for all of u guys yang mendoakan kejayaan kami.

bisnes belum start lagi, hanya ada plan dan sedang bekerja keras untuk modalnya.
semoga Allah memberkati rancangan kami ni. segala kebaikan datang daripada-Nya dan segala kekurangan adalah dari kami sendiri.

woopss! ya, takda kena mengena dengan tajuk entri ni. hehe

with that, thanks for spending your little time here read my blog.

*LOVE*

No comments: