Tuesday, November 3, 2009

tidur...sleep...zzZZzz....

aku perlu tdur skg ni sebab jam sudah menunjukkan pukul12.49am... tapi tak dapat tidur...
minum nescafe+xsenang hati dan macam2 lagi...

haha agak skema ayat aku..(walaupun sebenarnya tidak..)

exam aku 7hb n 14hb...15hb balik sabah! YEAHH!!!

sekarang 3 nov...mksudnya aku ada 4 hari ja lagi utk study SM..
hmmm mood malas gila...rumet tercinta ku yg papernya 14hb sudah mula study skrg ni...
location dia skrg ni, atas katil...n sedang tertidur sambil notes, highlighter, pen n A4 paper sdg beselerak d katil dia...hmmm aku yg paper 7hb ni bila mo mula study..?

jwpnnya..........tanyala hati sendiri...adehh...

malam ni aku sangat byk merepek pula..macam tu la bila teda pa2 yg mo d kongsi..
yang aku tau, kul4.30 nanti aku mo harvest farm aku..hoho

1 comment:

Sal said...

good luck, iella.=)