Thursday, November 5, 2009

Gelak Guling2~~

Sedang aku tgh menikmati minuman ni..


Tiba2 aku tak dapat tahan jari2 aku dari ketuk2 kat keyboard laptop ni coz tepat2 kul12am td…aku dengar budak floor aku wish birthday surprise kat member dia..siap siram ngan apa ntah…aku dengar bunyi air ja..dalam member dia gelak2 tu, skali yg ‘d surprise’ ni jerit..


“wey…ape ni….bukan la….bulan 12 la….”


Muahahahahahahahahahaha!!!! Kalau tak mengenangkan yang bilik aku dekat dengan tempat kejadian, dah aku bantai gelak guling2 kat luar bilik ni…kahkahkah!!


Hmmmm agak2 la klau nak tersilap pun…sampai siap siram2 lagi…buat malu je..

2 comments:

JaLwA said...

kalo aku memang kluar gelak guling2 sharp 360darjah time tu jugak...
malu x padan..haha

khaziella said...

xpe J..bg peluang lg kt dorg...skali lg salah,aku kuar n then gelak gle2 dpn dorg..haha