Sunday, January 17, 2010

menari lagi yerr!

aku baru ja balik dari latihan zapin. PENAT! badan smua sengal2. nak angkat tangan pun sakit weh. kaki peha betis sume sakittt..

hari ni mula2 hanya 2 kapel ja yang ada..skali bila nak habis latihan datang lagi 3 4 orang nak blaja. pening dibuatnyaa.. semua budak2 junior.

bukan aku tak suka. aku suka ramai yang datang nak belajar. tapi jauh di sudut hati, aku rindukan geng2 sanggar citra fansuri yang dulu2. miss u guys soooo MUCH! dulu kita semua bersatu padu.backup membackup. rindunyaa~~

budak2 baru yang datang tadi tu semua macam tak takut dgn tenaga pengajar. bila sembang, dorg2 je yang faham.. yela, dah satu geng masuk. bising pun menjadi2. pening pla dengar. aku ngn ahli2 sanggar yg lama duk pandang sesama sendiri je. so sad =(

hopefully, ni smua satu permulaan ja. harap kami semua bleh bersatu n bekerjasama dgn baik. wish us all the best k my fren!

p/s: miss u in the team guys ==> arnilla, awin, afiq, mus, sepul, fizie.


2 comments:

Lurve Nieza said...

xpe menari utk kesihatan, n KURUS! hehe

khaziella said...

itu harus niju. haha