Thursday, October 1, 2009

kepala pusing!

hari ni aku rasa sgtla tension, stress, tekanan dan makna yang sewaktu dengannya..
banyak sangat yang mau d fikir...
aku tau, tidak elok untuk mengeluh.. tapi aku bukan mau mengeluh, cuma mau mengomel..

pertama sekali, aku tak faham kenapa 'orang-orang' tak faham2 maksud aku. bila aku dah mintak tu, tolong la bagi. bukan aku minta hak kau pun. aku minta yang memang hak aku sendiri. kalau ko tak bagi hak aku, aku tak boleh tidur dengan selena2nya, makan dengan sekenyang2nya dan mandi dengan sebasah2nya..

TAPI bukan aku tak ikhlas bagi ko pinjam hak aku dulu, cuma sekarang aku sangat2 la memerlukan hak aku yang tidak seberapa itu.

aku sangat2 la berharap, 'orang-orang' yang aku maksudkan akan memahami yang aku sangat2 la memerlukan hak aku SAAT ini!

3 comments:

WAWA said...

KAZZZZZIIIIIIIIII.. HAK KO THE MOON TU SIKIT LG MAU ABIS.. SUDA ABIS BACA AKU BG HAK KO AHHH.. ADUUIINYA TERSENDIR SAYA... UHUUHU

khaziella said...

ui wawaaaaaaaaaaaa....!!!!!!!!!!!!!
ini seriously bukan d tujukan untuk KO!!!!
bukan! bukan!! someone else yg xpaham2 bahasa!! nant aku story mory sama ko...hehehe...take ur tym while read that book k...!

wawa said...

heheh.. nasib baik bukan aku.... takut suda saya.. heheh bah2 jap ah aku baca duluan the moon ni.. abis aku baca aku bg.. heheeh... :) keep on bloging..