Saturday, August 1, 2009

aku d tagged oleh RABY~~

1) kekasih saya adalah :
myself...muahahaha!!

2)saya sedang mendengar :
bunyi tv...tgh tgk MELODI...

3. saya patut :
relax.....tgh marah ngn someone skg ni...uhuhu...

4. saya suka :
TIDUR...tdo best...ihihi

5. sahabat-sahabat baik saya :
laugh with me...cry with me....

6. saya tak faham :
DIA.....hmmm hmmmm hmmmm....:-(

7. saya kehilangan :
hilang apa...???no idea pla...hihi...later i tell u all k...hik3

8. ramai yang berkata :
gadis ayu!!!!kahkahkah...(aku xtipu k...sume org slh pandang kot)

9. makna nama saya :
Noor Khaziella Ahmad??hmmm....xda maksud la kot...

10. cinta itu adalah :
menyakitkan hati kdg2...

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
merindui akuuuu....=p

12. saya akan cuba :
menurunkan berat badan...huwaaa....

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
last.....huhu....

14. saya paling meluat apabila :
that person cakap besar...huh!agak2la nk ckp besar punn...pandang2 la org sekeliling...

15. pesta/parti adalah :
makan2...hehehe....makan sedap2 plg bahagia gk...

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
meowww........loves them!

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
17yrs...miss that tym...

18. hari ini :
duk depan laptop sajorkk!!!

19. malam ini saya akan :
tdo!!!kene bersedia nk beperang ngn nyamuk...uhuk

20. esok pula saya akan :
sedih nk ckp....tp duk depan laptop lagikk!!

21. saya betul-betul inginkan :
seseorg tu memahami aku ngn lebih baik lagi...

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
hmm....no feel pun...sama je cam biasa...

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat memboros...haha

24. Makanan barat atau Jepun :
barat sedap...jepun xbpe nk sedap...

25. bilik yang terang atau gelap :
depends on situation....tym tdo,gelap la...

26. bestfrend ever :
yg quest no.5..hihi

27. saya nak tag :
leesa,bal,huda,nana,wawa,bern,sepul,abg wadi,jalwa

No comments: